Allerlei

Ons bier: het Zannekindje

We zijn trots om u ons eigen scoutsbier voor te stellen. Ons Zannekindje is een tripelbier van 8 procent alcohol en is blond van kleur. Het wordt gebrouwen door Brouwerij De Graal uit Brakel. De ingredienten zijn water, mout, tarwe, hop, gist en kruiden. Bij de vergisting wordt gebruik gemaakt van Trappistengist. Het Zannekindje wordt door een kenner omschreven als karaktervol en pittig, twee karaktereigenschappen die heel goed passen bij scouts. Tijdens scoutsfeestjes en evenementen waarop de scouts aanwezig zijn zal het Zannekindje genuttigd kunnen worden!

U kunt ook de trotse eigenaar worden van een bak Zannekindje en dit voor slechts 30 euro! Bestellen kan door een e-mail te sturen naar en het juiste bedrag over te schrijven op het rekeningnummer van de vzw 738-1151561-96, met vermelding van uw naam + 'zannekindje'. Zodra u besteld heeft, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging.